בניית אתרים בוורדפרס

3918929

בניית אתר בוורדפרס – איך מתחילים?

ב OmniPresent תקבלו מענה הוליסטי לצרכי השיווק שלכם תוך שימוש בכלים המגוונים של וורדפרס ובאמצעות השיטה הייחודית שפיתחנו לשיווק באינטרנט שתעבוד גם במסגרת תכנית השיווק באינטרנט שלכם בשנת 2020.

בנייה נכונה של אתר אינטרנט מורכבת מאלמנטים עיצוביים, תכנותיים ושיווקיים. צוות החשיבה הרב תחומי שלי מורכב מאנשי מקצוע מנוסים שיספקו תשובות לשאלות הבוערות בהקמה ותחזוק האתר שלכם. באמצעות הכרת הסביבה העסקית בה אתם פועלים נבין ביחד מהו המבנה האופטימאלי של אתר וורדפרס? איך לזכות לחשיפה מקסימאלית תוך ניצול נכון של התוספים בוורדפרס? מהי הדרך הטובה ביותר להעביר מסרים באתר בהתאם למטרות השיווקיות שהצבתם?

חתונה קתולית, הגרסה האינטרנטית

הפוליטיקאי והפילוסוף האיטלקי המפורסם ניקולו מקיאוולי טען ש"הרוצה להיות בר מזל חייב להשתנות עם הזמנים", עיקרון שבאופן פרדוקסאלי נותר ללא שינוי כבר מאות שנים… כיום כל מנהל שיווק יודע עד כמה חשוב להתאים את המוצר לצרכי השוק המשתנים ברמת המיתוג, המיצוב, המסרים והתקשור שלהם החוצה. איך מתקשרים את המיצוב באחד מערוצי השיווק החשובים של הארגון – אתר האינטרנט שלכם? הקמה מאפס של אתר חדש מתבצעת על ידי חברת בניית אתרים, ושינוי פני האתר בהמשך מצריך פנייה לאותה חברה שבנתה אותו: היא זו שפתחה את הקוד עליו מושתת האתר והיא גם מחזיקה באופן בלעדי את הגישה אליו. כיצד אפשר להימנע ממצב של חתונה קתולית עם חברת בניית אתרים או גרוע מכך מהשקעה נוספת באתר חדש לגמרי?

וורדפרס (WordPress) – מערכת האפשרויות ה(כמעט) בלתי מוגבלות

התשובה הטובה ביותר למגבלות הקיימות בבנייה ושדרוג האתר הן מערכות קוד פתוח – המאפשרות גישה חופשית לקוד של האתר. מערכות בניית אתרים אלו מעמידות לרשות העסק אפשרויות כמעט אינסופיות לשדרוג האתר באמצעות מבחר עצום של תוספים וממשק ידידותי. כל אלו הפכו את וורדפרס למערכת הפופולארית בעולם לניהול תוכן כיום, החולשת על נתח שוק של 54.6% וזכתה כבר לעשרות מיליוני הורדות. הממשק הידידותי של וורדפרס מאפשר להזין ולשנות תכנים בקלות, ומעמיד לרשות העסק  עדכונים ותוספים חינמיים לצורך שדרוג האתר.

הנגישות החופשית לכלים רבים ומגוונים משחררת את העסק מכבלי ההתחייבות לחברת בניית אתרים אחת, ומוזילה ברוב המקרים את עלויות הקמת האתר והתחזוקה שלו. במסגרת האפשרויות השונות העומדות לרשות העסק ניתן לשנות את נראות האתר כמעט ללא מאמץ באמצעות מבחר של אלפי ערכות נושא חינמיות (אפשר גם לבנות בתשלום ערכת נושא מותאמת אישית). אך לא פחות חשוב, וורדפרס מעמידה לרשות הארגון מגוון כלים עוצמתיים לשיווק באינטרנט וקידום אתרים. ביניהם אפשר למצוא תוספים המחברים אתכם לרשתות החברתיות השונות – למשל הוספת כפתור "לייק" לפייסבוק. ידוע גם שבניית אתרים בוורדפרס נחשבת לידידותית למנועי החיפוש בזכות תוספים שנועדו לקדם את האתר שלכם ומספקים רוח גבית למאמצי השיווק שלכם.

כמובן שבחירת הכלים המתאימים לצרכי הארגון מתוך המבחר העצום של התוספים דורשת ידע ומיומנות, אלא אם יש לכם הרבה זמן פנוי…

זקוקים לבניית אתר משובח?
זמן מעולה לפנות אליי עכשיו

 

לאן אפשר ללכת מכאן?

כאן תוכלו לקרוא על שינוי באלגוריתם של גוגל

פה תמצוא חומר על פרסום ביוטיוב

שתפו את הפוסט

פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?