פריצה, ניתור או שימור דיגיטל PPC SEO מיתוג פרסום בפייסבוק פרסום בלינקדאין תכנון אתר אינטרנט קמפיינים ביוטיוב זה לא לילדים

דיגיטל PPC SEO מיתוג פרסום בפייסבוק פרסום בלינקדאין תכנון אתר אינטרנט קמפיינים ביוטיוב זה לא לילדים

GROWTH HACKING

פרסום ברשתות חברתיות, ניהול קמפיינים לפי הקלקה, יחסי ציבור אגרסיביים ומהירים ברשת. אלה חלק מהטקטיקות שאני משתמש בהן כדי לייצר חשיפה מהירה שתוביל לפניות או מכירות בטווח הקצר.
הנה עוד

גוגל אדז (PPC)

קמפיין קצר טווח באינטרנט יעורר את היכולת למצוא אתכם או ידגיש מסר מסויים, מוצר חדש, או מאפיין אחר. אני יודע בדיוק כיצד לעשות זאת נכון תוך שימוש בשיטות המתקדמות ביותר וברעיונות החדישים ביותר בערוצים רבים.
הנה עוד

קידום אורגני של חנות

אני בעניין של מציאת פתרונות מותאמים אישית ללקוחותינו. כשמדובר ביצירת טביעת רגל בכל רחבי הרשת, אני לא מאמין בשיטת 'מידה אחת מתאימה לכל'; בשלב ראשון אני לומד להבין את השוק ואת קהל היעד. משם אני משיג את מטרותיכם ופועל בסגנון שלכם.
הנה עוד

STORY TELLING

קריאת מצבים יצירתית, תפיסה מהירה של תכונות ומטרות, הבנת הגורמים השונים בארגון, תואר ראשון ושני בהיסטוריה. כל אלה מבטיחים שהסיפור המיוחד של החברה או המוצר יהיה רהוט ומעורר עניין. בכל נכס דיגיטלי. האם כל איש שיווק יודע לספר סיפור? האם כל איש שיווק שיודע לספר סיפור יבין היטב איך כדאי לספר את הסיפור של המותג שלכם בנקודת הזמן הזאת?
הנה עוד

קידום בגוגל (SEO)

פרוייקט קידום בגוגל ארוך טווח הוא המפתח להפיכת המותג שלכם להיות ה-עסק בשוק שלכם. המטרה אינה להפיץ את השם שלכם באופן זמני אלא לבסס את המותג כמוביל שנהנה מנוכחות חזקה בשוק שלכם. כל זאת תוך נגיסה בנתח של המתחרים בתחום. אין מקום לכולם בדף הראשון של גוגל. כדאי להתחיל לקדם בהקדם.
הנה עוד

אסטרטגיה

אסטרטגיה – למי זה נחוץ? דווקא בעולם תזזיתי כדאי לעבוד על פי אסטרטגיה. כזו שתתאים לחברה שלכם ולמטרות שלה לטווח הקצר והארוך. בכל שוק מוצאים אלמנטים של קשיחות ואלמנטים של גמישות. התגובות לכל אחד מהם חייבות לצאת לפועל תוך התייחסות לעוגן והמצפן שהגדרנו בשלב האסטרטגי.
הנה עוד

רשמים של לקוחות

פרויקטים נבחרים

לא חייבים תכנית שיווק לפני שמתחילים לקדם בגוגל. כדאי לציין מספר מטרות אותן נרצה להשיג ולבדוק את היתכנות השגתן. פרויקט שיווק מעמקי ידרוש מאיתנו להכין תכנית שיווקי מפורטת שכדאי שהיא תהיה מכוסה גם בצד האסטרטגי שלה.

כל הזמן אנחנו משווקים. ניסוח נכון יותר של השאלה יהיה כמה זמן לוקח לשווק מרגע שהחלטנו על המטרות שלנו ואנחנו נחושים להילחם בתחרות שמקיפה את השוק שלנו.

שיווק באינטרנט מתבצע בעלות משתנה בהתאם למשתנים של תקציב, היקף התחרות ומגוון הפעולות שנבחרות ברמה הטקטית. בין אם מדובר בקידום בגוגל, בנייה של נכס דיגיטלי חדש או פוסט ממומן בפייסבוק, כדאי להתייחס אליהם כחלק ממגוון של מאמצי שיווק שהפירמה בוחרת לבצע.

קידום בגוגל הוא תהליך שהמחיר שלו תלוי במטרות שאנחנו בוחרים להציב בפני איש השיווק באינטרנט או מקדם האתרים. ההמלצה היא לקדם את האתר על בסיס ביטויים שיש להם ערך עסקי גבוה. בתחילת תהליך הקידום נבחרים הביטויים בעלי הערך העסקי הגבוה ביותר. תהליך הקידום בגוגל הוא יקר יורת ככל שהביטויים שאנחנו מקדמים הם תחרותיים יותר. לכל שוק חוקים משלו בעולמו של גוגל. אפשר לשלב גם קידום בגוגל אדז שהתשלום עבורו מבוסס על קליקים (PPC).

SEO מומלץ לתמחר לפי על פי איכות וכמות הביטויים שנבחרו לקידום. SEO מומלץ תמיד יהיה תהליך שמקדים אותו מחקר ביטויי מפתח.

משנת 2006. שש שנים לאחר שגוגל השיקו את Google Adwords. עולם הקידום בגוגל היה קטן ומתוחכם ומאז רק הלך נהיה מורכב יותר. למרות זאת, ישנם מספר כללים בסיסיים בקידום אתרים בגוגל שלא השתנו לאורך כמעט עשור וחצי.

הטיפ החשוב ביותר לפרסום באינטרנט הוא לא למהר ולהשקיע על פי אינטואיציות לפני שמתייעצים עם אנשי מקצוע בתחומים השונים של שיווק באינטרנט: פרסום בפיסבוק, קידום בגוגל, פרסום גוגל אדז, שיווק בלינקדאין, אפיוו ובניית אתרין וכן הלאה

המלצות טובות על מקדי אתרים ואנשי שיווק באינטרנט אפשר למצוא באתר שהם או ברשתות חברתיות כמו לינקדאין, פייסבוק וגוגל העסק שלי.

דרור copy
פתח וואטסאפ
איך אוכל לעזור?